Sposób na budżet na 2019 rok rozszyfrowany

Do końca roku finansowego pozostało już tylko kilka tygodni. Dla większości firm to nie tylko czas podsumowań realizacji planów sprzedażowych, ale również rozliczenia wydatków poniesionych w 2018 roku. A jeśli okazuje się, że w budżecie firmy pozostają wolne środki? Jak wraz z nadejściem stycznia ich nie stracić?

Koniec roku to gorący czas dla osób odpowiedzialnych za budżet marketingowy.
Z jednej strony pozostaje coraz mniej czasu na realizację celów sprzedażowych, z drugiej – to okres wzmożonego wydatkowania pieniędzy, aby jak najefektywniej wykorzystać przydzielony budżet i zapewnić firmie realizację celów rocznych. Posiadane środki warto wydać na skuteczne i jednocześnie elastyczne narzędzia wsparcia sprzedaży. Takie, które pozwalają na skonsumowanie posiadanego budżetu w bieżącym roku lub na ich przesunięcie w czasie – również na następny rok finansowy. Jak? Sięgając po karty przedpłacone i kupony premiowe różnego przeznaczenia.

Karty przedpłacone i kupony to uniwersalne narzędzia motywowania kontrahentów i uatrakcyjniania krótkoterminowych projektów wsparcia sprzedaży. Ponieważ są nieopodatkowane VATem, ich wykorzystanie w akcjach marketingowych i programach sprzedażowych pozwala także na realną oszczędność, na poziomie 23%. W ramach tego samego budżetu możliwy jest zakup większej liczby nagród i zaangażowanie szerszego grona uczestników powiedział Wojciech Wójtowicz, Ekspert ds. Prawnych i Podatkowych w Sodexo Benefits & Rewards Services.

 

Doceniane przez wszystkich

Karty i kupony premiowe są doceniane przez wszystkich. Marketer stawia na ich długi termin ważności oraz krótki czas realizacji zamówienia (już w 72 godziny). Ma też do dyspozycji kompleksowe wsparcie ekspertów Sodexo, w tym doradztwo podatkowo – prawne czy nadzór nad prawidłową i sprawną realizacją zamówienia. Użytkownicy cenią karty i kupony za ich uniwersalność i możliwość wykorzystania zgodnie z własnymi potrzebami.

Kupony Sodexo, wydawane w różnych nominałach, honorowane są w ponad 50 tysiącach sklepów i punktów usługowych w Polsce. Z kolei kartą przedpłaconą Sodexo wydaną w systemie Mastercard można płacić już niemal wszędzie – użytkownicy mają do dyspozycji sklepy internetowe, ponad pół miliona placówek handlowo – usługowych w całej Polsce i 55 milionów na świecie, a także wielotysięczną sieć bankomatów, z których można wypłacać środki.

 

Budżet 2019 bezpieczny jak w sejfie

Zakup kart przedpłaconych oraz kuponów premiowych jeszcze w tym roku to sposób na większy budżet na 2019 rok. Dlaczego? Bo zamiast tracić niewykorzystane środki – firma zyskuje narzędzia wsparcia sprzedaży w kolejnym roku.